Australia.reismee.nl

CAPE TRIB and back to Belgium!

We zijn net op het verste noordelijkpunt, Cape Trib, geweest tot waar we kunnen geraken met een gewone auto. de 4x4's en motorbikes stonden al klaar om verder te gaan tot Cooktown. Maar niet voor ons ;-( we rijden nu met een kleine Hyundai Yetz. en klein is ie tov de camper van een paar dagen geleden. hij kan er zeker 5 keer in!

Hier komt het Great Barrier Reef samen met het Daintree Rainforest. Weeeeeral een plaats om nooit te vergeten. deze morgen zijn we crocs gaan zoeken in de mangrove maar enkel een staart van een vrouwtje, hebben we gespot. om veel dieren te kunnen zien in de mangrove en het regenwoud, kan je best een nachtwandeling maken. en zeker niet tijdens de zomer want dan is het te warm voor de dieren. DUS de winter was de best gekozen tijd van het jaar. daarjuist liep een varaan van een meter lang voor onze neus. deze morgen eindelijk de Ulysses vlinder gezien, maar wel in het insectenmuseum.

we zijn dus geraakt tot hoe ver we konden gaan op deze keitoffe, prachtige, gekleurde reis door West-Australia.

we vertrekken morgenvroeg uit ons hotel en nemen de vlieger naar Singapore om 12u40 lokale tijd. Zaterdag landen we in Zaventem rond 9u als alles goed gaat. En daarna zien we jullie allemaal terug met veel foto's, ongeveer 1800 !!!! maar laat mij (Evi) misschien best zaterdag en zondag wat uitrusten want maandag terug aan het werk B-) ons mama zal onze papa wel gaan soigneren dus die zal snel uitgerust zijn met zijn pensioen ;-)

Oh ja aan ons Ester nog: BIEFSTUK MET FRIET, wat had je gedacht???????? en voor onze pa de beste wijn uit de 'wijnkelder' van JF! en veel knuffeltjes van onze (b)engeltjes uiteraard!!!!!!!!!

Ester

Ok voor de bestelling. We zullen ervoor zorgen, als jullie niet in slaap vallen aan de tafel ! Vanavond komt mama al bij ons logeren en profiteren. Nog een super vlucht terug en tot zaterdag. We volgen wel op internet wanneer jullie aankomen. Het zal wel even wachten zijn op de bagage maar we staan daartegen wel aan de uitgang ! Dikke groetjes !

Maria en Stan

Wij hebben uw berichten goed opgevolgd. De verrassing was telkens zo groot, dat wij vanuit ons landje geen input konden geven.
Wij wachten op de vele foto's en verhalen, doch vooral op een blij weerzien.
Vele groetjes van ons allen.

Maria en Stan

joris & kris

We kijken er al naar uit om je terug te zien in Kwatrecht-les-bains.

Tot binnenkort.

Joris en Kris en natuurlijk ook Etienne en José en de rest van den blok ;-)

Ilse

een hele goeie vlucht terug gewenst he!
Probeer zoveel mogelijk te doen alsof je slaapt, missch val je dan effectief in slaap :-)))
Ik heb mijn boek laten liggen, dus je kan dit weekend op je gemak een badje pakken en verder lezen (heb zelf een andere die superspannend is!)
Als je het ziet zitten om eens af te spreken, geef een seintje he. Want den 3e okt is nog zoooooo ver weg!!
PS moet 4 okt niet werken, goe he!
Dikke knuf en tot gauw!!!

wieza van nonkel miel

Geweldige dingen hebben jullie gezien en meegemaakt,ik heb er ook van genoten.Een goeie reis terug en tot ziens in o-turnhout!Ester,vergeet de chocomousse niet voor je paps!