Australia.reismee.nl

Brussels Airport - Heathrow Airport Londen - Qantas luchtvaartmaatschappij

Op 16/08/2009 vertrekken wij om 7.u25 met Brussels Airlines (BA 389)

Brussels Airlines OO-SFW aircraft at Brussels - Zavemtem

naar Heathrow Airport Londen

Hier checken wij in bij de luchtvaartmaatschappij Qantas (vlucht QF 32)http://nl.wikipedia.org/wiki/Qantas

Qantas-airline

en zal na ongeveer 21 uur vliegen(18u 50 plaatselijke tijd in Sydney)het luchtruim van Oceanië bereikt worden. De kangoeroe verraadt de afkomst van de maatschappij en onze bestemming.

Reacties

Reacties

Maxime Vollebrecht

ik n e u k heel graag met Koen Bleeker uit mijn klas in zit in groep 8 en ik heb ook al met mijn vader ge n e u k t !!!!!
I love Koen xxxxx voor Koen doei maxime Vollebrecht

Maxime Vollebrecht

les dit aub

Maxime Vollebrecht

ik woon in Naaldwijk

Maxime Vollebrecht

IK GA OM 19:50 MET HEM NEUKEN

kristof

he geilerd kunnen wij eens afspreken met elkaar maxime?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!