Australia.reismee.nl

nog 4 dagen and going home

We hebbende laatste kilometers afgelegd van de 2100 en km met de camper van!

De voorbije drie dagen logeerden we in Airlie Beach waar we cruisden tussen de Whit Sundays met een catamaran. Het witste strand, Whiteheaven Beach, heeft onze voetafdrukken er nu ook in het zand staan. Het witte zand is er zo fijn dat je je juwelen er volledig mee proper kunt krijgen. Een stingray van doorsnederond de 75cm schoot aan ons voorbij toen we net in het water gingen om te gaan genieten van het witte prachtige strand.

de volgende dag zijn we in volle snelheid naar de Outer Great Barrier Reef gevaren om daar onze eerste scuba diving ervaring op te doen. Waw wat een reef! de enorme grote vis zo groot als een dolfijn heeft ons spijtig genoeg geen gedag komen zeggen. de andere mededuikers en snorkelaars hebben hem wel kunnen spotten. weeral een prachtervaring rijker die we nooit zullen vergeten.

van daaruit zijn we doorgereden naar onze eindbestemming met de camper in Cairns. met toch een beetje een fijn gevoel dat we de camper hebben kunnen achterlaten want de trip van meer dan 2100km was continu van GO GO GO, CONCENTRATION CONCENTRATION. we kunnen nu zeker links rijden, dat het rechts rijden nog gaat lukken...?

nu zitten we te relaxen in Palm Cove, een klein ultrasjiek en modern strandstadje vlak bij de Great Barrier Reef, Cape Tribulation en Daintree Rainforest. Of we die 2 laatste nog gaan bezoeken, zul je in 1 van onze laatste blogs kunnen lezen.

WE VOEGEN NU FOTO s TOE VAN DE EERSTE DAGEN!!!!!!!!!!!

G'DAY!

ester

ha, leuk te horen. Willen jullie nog wel terug naar ons regenland. allez, geluk, het was waarschijnlijk de warmste zomer sinds, .... en deze week dinsdag en woensdag voorspellen ze ook nog 27 ! Edgar-Adrien vraagt 's morgens hoeveel graden het is en hij ziet zeker dat het gaat regenen als er een donderwolk of een donkere wolk aan de lucht hangt. Nog nieuws : gisterenavond de super match tussen kim en venus gevolgd en kim heeft gewonnen ! 6-0, 0-6, 6-4 ! Ze gaat nu naar de kwart finale. Wickmayer gaat ook door, die speelt vanavond. groetjes van ons allemaal en profiteer nog wat van de laatste dagen. mama komt donderdag avond naar ons. ester

ester bis

zeg, wat willen jullie eten als je terug aankomt? als ik me niet vergis is dat zaterdagmorgen maar ik kijk nog wel met mama. probeer maar veel te slapen in het vliegtuig. indien jullie misschien honger zouden hebben, wat willen jullie dan eten?

tante leen en co

oh zeg is dat al bijna gedaan voor Lentl. 't Is niet omdat we niets schrijven dat we niet volgen hé! geef ook van ons die kangoeroetjes en de Jasper nog heel veel aaikes hé.

Groetjes, Fien, Matilde, Flor, tante leen en Jens (in Spanje bij de vogeltjes).

tante leen en co

beste Leo en Evi, jullie kennen me natuurlijk niet, ik had de commentaar op de verkeerde blog geschreven. (het was australia-adventure.reismee.nl van mijn nichtje Lentl.)

Ook aan jullie een behouden terugkomst en hopelijk wacht er lekker eten;-) van tante leen en co!

jef en mimi janssens-geerts

Evi en Leo,
Hebben vandaag jullie laatste of voorlaatste berichtgeving en ook een vorige gelezen.
Hebben vorige week het Brugse Ommeland al fietsend verkend.
Jullie zullen wel aanpassingsverschijnselen vertonen bij thuiskomst, denk ik. Geen mooie stranden, niks te snorkelen tussen het Reaf en..... weer rechts rijden.
Evi, heb je nu echt geen knappe Aussi tegen het gebronsde lijf gelopen?
En Leo, is surfen op de plank even gemakkelijk als op je P.C.? Misschien hielp dat glaasje rum je er wel bij om rechtop te blijven of juist niet?!
'k Zie jullie toch ook niet een steak van 1 kg. verorberen!
We wensen jullie nog een paar leuke dagen om wat uit te rusten en verder een behouden thuiskomst.
Groetjes.
Mim en Jef

JULIA - JOS

Wat een reisverhalen! We genieten ervan. Natuurlijk zul je nog heel wat meer te vertellen hebben. Dat horen we dan thuis wel ... bij een glaasje RUM.
Beste groetjes . Geniet nog van de laatste dagen!!!