Australia.reismee.nl

Rum en surfstrand

Hellokes!

Eindelijk een pc gevonden die iets beter werkt en waar we mee kunnen bellen naar huis. Yep, hier zijn snel werkende pc's niet evident. sinds sydney hebben we er geen meer gevonden met camera. gelukkig hebben we eigen oortjes en microfoon bij.

we zijn vandaag over Bundaberg, geland in Town of 1770 waar Captain in, jep, 1770 aanmeerde met zijn schip. In Bundaberg hebben we de rum distilleerderij bezocht en heeft pa 2 rums achterover kunnen kappen. ikzelf mocht wel een liqueur drinken 0.6 alcohol maar omdat ik nog moest rijden tot hier, ongeveer 200km, was meer not done. Australia is heel strikt op vlak van alcoholconsumptie. pa heeft al een aantal dagen zijn wijntje of biertje moeten laten ;-)

morgen gaan we horen voor surflessen, benieuwd of dat zal lukken.

groetekes!!!!!

Ilse

... en hoe zit het met de knappe australiërs? Vergeet niet te vragen of ie een broer heeft he :-)))
Hier vandaag het startsein van een nieuw werkjaar gegeven. Met nog maar eens stralend weer!
Doei !!!

Dany De Smet

In verband met dat 'weglaten van het wijntje en biertje': gisteren heeft onze Frank (Deboosere natuurlijk) hier op TV nogmaals bevestigd: minstens 2L per dag drinken! Dus voorzichtig zijn he :-) Groeten uit Melle

Nele Eerdekens

Duidelijk zalig genieten ginder. Geniet nog superhard verder van elke minuut!!!