Australia.reismee.nl

Met camper van verder

Vertrokken vanuit Alice springs over Brisbane waar we de camper van opghaald hebben, zes plaatsen 6 i.p.v 3, een upgrade gekregen. De eerste inkopen gedaan voor de volgende dagen. Over de highways naar de verschillende kunstplaatsen waaronder Noosa gisteren. Een cruise gedaan over de river of mirrors. Geluk want we konden een grotere wandeling maken in Noosa heads waar we de eerste koala's konden vastleggen. Hier hebben ze mensen va nuit Aalst en later tijdens het eten van Genk. Het weerspiegelen van de huizen in het water en de wonboten op de rivier was wondermooi. Vanuit Noosa vertrokken naar Rainbow beach, Iskinpoint, hier hebben de mensen hun tenten opgeslagen tussen twee zeearmen. Prachtige beelden.Eerste duik in het frisse water deden we vroeger in de zee bij Rainbow beach. Nu aangekomen in Hervey Bay. Hebben gebookt voor Fraser Island, weer vroeg uit de veren en de ganse dag op pad.Op zoek gaan naar contact[punt om te skypen zal ook een van onze punten zijn, op de campings die we aandoen zijn de computers niet voorsien van camera, noch van andere aansluitmogelijkheden en zijn vaak zeeer traag, vandaar ook geen mogelijkheid om foto' s te plaatsen. In elk geval de groeten aan iedereeen die ons volgt vanuit de verre Kempen, hopelijk is het weer daar even mooi als hier, het is winter maar zag daarnet op tv dat het richting Cairns 29 graden zal worden.

Ester en Edgar-Adrien in Hoeilaart

Hello, leuk te lezen. Vanavond gaan we Elisa-Rose en JF halen. Ik zie net dat je op skype zit maar misschien is het mama in O-T. Het was dus mama en hebben we geskypt. Tot later !

Blockx Lisette

Eindelijk heb ik uw verslag gevonden en zie dat u al zo goed als in de helft zit. Het is wel allemaal zeer mooi , wat zal je kunnen vertellen als u terug bent.Waarschijnlijk zal er dan wel wat minder geschilderd worden die avond. Geniet er nog 100% van.En tot ziens.
Lisette en Marcel

Willy en Agnes

Het is wel leuk om jullie trip vanuit onze luie zetel te kunnen volgen. Blijkbaar is het een heel avontuur, maar kunnen jullie het duidelijk vlot aan. Wij denken dat het jullie verwachtingen zelfs overtreft. We kijken al uit naar de foto's die jullie zullen kunnen tonen. We blijven jullie volgen tot je veilig terug bent. Geniet er nog van. Groetjes

louisa Van Lieshout

Ik reis met jullie mee Vanuit O-Turnhout al had ik beter echt mee kunnen gaan met die veel te grote camper.veel plezier en wees voorzichtig(familiebezorgdheid)

Kris en Joris

Wil jullie vele groeten doen van Etienne en Josée, ze vragen dagelijks naar jullie ;-). Joris en ik wensen jullie superleuke dagen en kijken uit naar de foto's en verhalen.
Geniet ervan!!!

Groetjes vanuit Kwatrecht Centraal